En dag av rädsla

jag i mörkretVissa dagar är sämre än andra. Så är det. Så är det för alla personer. Jag kan dock inte koppla bort rädslan varje gång jag känner mig ledsen och ensam. Jag är rädd att det ska bli som det jag upplevt innan.

Det är lätt att bli ledsen och känna sig ensam en dag som denna. Jag har inte gjort jättemycket, inte fått något gulligt sms, inte fått en kram och inte träffat någon av mina nära och kära. Dessutom känner jag en saknad efter min familj. Syster i Oslo, broder i Ljungbyhed och mamma och pappa i Skanör.




Filmen Mean girls som gick på fyran gjorde inte mig på bättre humör. Allt slutar lyckligt. Alla älskar alla. Hon får den snygge killen och jag sitter ensam med maten framför mig. Nu ska jag försöka pigga på mig, lägga mig i sängen, dricka te och titta på dokumentären om 11 september. Tror ni jag blir gladare? NEJ!



/Katarina, ser framemot inflyttningsfesten hos Eric imorgon

Kommentarer
Postat av: louise

jag vet hur det känns att sakna sin familj o vänner där "hemma"..jag flyttade oxå till uppsala för ett år sen för å plugga =P

2007-09-11 @ 23:21:02
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Alexandra

`jobbigt.. vad har hänt?
vet inte om detta kommer med eftersom man inte ser vad man skriver.. ?

2007-09-14 @ 14:07:58
URL: http://alexandra08.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0