En dag av fix

that 70äs showIdag har jag varit duktig. Jag har varit så duktig att jag tyckte jag var värd en beställning hos Megastore. Det blev två böcker och eftersom jag beställde dem innan 16:00 kommer jag få dem imorgon. Min sista uppladdning innan föreläsningarna börjar.

Idag har jag strukit saker från min lista. Så som att sortera skrivbordslådorna (som såg ut som WW2), rensa papper på magnetlisterna, fylla i bostadsbidragsblanketten, rensa vinden, ringa Akkis och fixa tid till spruta och lägga in en bokannons. Så nu finns endast två saker kvar. Kommer jag fixa en av dem ikväll? Kanske...

Nu ska jag bege mig till affären och köpa mjölk till pannkakor. Sen ska jag lägga mig i soffan och titta på That 70's show.





/Katarina, är i fixartagen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0