En bra present

my niceI födelsedagspresent fick jag en underbart fin nyckelring av min syster från Tiffany's. Jag har sett den innan, för både min syster och en del av hennes vänner har den. Den är av silver och är u-formad med två silverkulor på ändarna. På den hänger ett hjärta där det står "Please return to Tiffany & CO New York" och sen ett serienummer. När en nyckel ska hängas på skruvas den ena kulan av.

Jag satt och tittade på fjärde säsongen av Sex and the city. I introt till ett av de första avsnitten upptäckte jag att Charlotte också har en sådan nyckelring. Då kände jag mig väldigt prålig. En rolig upptäckt.








/Katarina, startar på ny kula

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken snygg och helt underbar nyckelring! Jag ska till L.A i mars och tänkte bara, om man får fråga, vad den kostade? Kram /Theresan

2007-09-04 @ 00:28:52
URL: http://theresaan.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0