Dagens tips

alex blåserJag är nog galen. Igår när jag kom hem hann jag inte plugga (hade redan pluggat 7,5 h på BMC) men jag ville verkligen. Jag tyckte det var roligt. Största anledningen är nog att jag förstod allt och inte fastnade så väldigt hårt. Så nu ska jag in i duschen, käka min stora frulle och skynda mig till skolan. För som jag längtar efter min tjocka bok, "Physical Chemistry".

På bilden ser ni Alex. Hon fick ett nervutbrott då hennes blåglittriga penna inte fungerade. Så, för att få ut bläcket måste hon blås i röret varje gång hon ska rita något. Detta kallar jag kreativt och kanske slöseri på tid. Roligt hade vi dock!



/Katarina, vill väldigt gärna läsa mer om Lennard-Jones potential

Kommentarer
Postat av: systugan

haha, ja så kan det gå ibland, hoppas pennan kom igång sen iaf ^^

2007-09-26 @ 10:04:00
URL: http://systugan.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0