Banan på ägget

kalles bananJag gillar att testa nya produkter och recensera här i bloggen. Så när jag såg "nyhet" vid en kaviartub, tänkte jag okej, testa mat, perfekt. Dock läste jag den finstilta texten och upptäckte att det var kaviar och banan i samma tub. Då fick jag kväljningar. Jag är VÄLDIGT kräsen vad det gäller kaviar. Äter endast och verkligen endast kaviar av märket Ejderns (som åtminstone innehåller 77% rom mot Kalles 42%). Så tanken på kaviar och banan lockar mig ej. Så tyvärr, jag vågar INTE testa den nya Kalles. Någon som vågar?



/Katarina, äcklas av kaviar OCH banan

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har faktiskt provat den...men nää...du missade inget :) fast ändå inte lika spykänsleframkallande som man kunde tro!

2007-09-18 @ 10:33:27

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0