Var är min hejdå-puss?

Tentan gick lysande. Jag känner mig inte glad än eftersom jag inte har resultatet på papper. Jag vet dock att det aldrig känts så bra någonsin förut när jag lämnat en tentasal. Åhhh, skönt. Det betydde jättemycket med att sms, telefonsamtal och peppning inför tentan. Tack alla! Ni är älskade!

Nu ska jag packa. Biljetten är betalad och bussen avgår inom 1,5 h. Imorgon bli det bubbel i nyöppnad butik och sen överraskning. Jag längtar, längtar efter er, efter dig.

Nu ska Katarina ut och resa. Det finns en anledning om varför allt är så hemligt. Självklart får ni inte veta sånt nu. Ort och plats är hemlig. Så det så!

Ha en trevlig helg alla.


/Katarina, ska nu superpacka

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du får en fin helg! :)

2007-10-26 @ 16:17:06
URL: http://friidap.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0