Rapport från Snerikes tisdagen 16/10-07

Härligast klänning: Karros rutiga från H&M
Festligast klänning: Alex paljettklänning från Gina tricot.
Kvällens äckligaste dryck: V-dalas vita vin på flaska
Kvällens bråk: Alex + jag mot tjej (inte meningen)
Kvällens sjukaste människor: Jag och Alex
Kvällens värsta utbytesstudent: Jag som leker engelska med skylt där det står, "No cocks here, please!"
Kvällens onormalaste: Jag med ballonger som ett manligt könsorgan
Kvällens bästa lek: "Frust + ta foto"
Sjukaste bilderna: Från "Frust + ta foto" - leken
Kvällens antal: Vi var väl cirka 30 partyglada biomedicinare
Kvällens förfest: I V-dalas "red room"
Kvällens sämsta vakter: Snerikes vakter var otrevliga (alla förutom EN)

Kvällens slutsats: Jag ska ta det lugnt på torsdag och inte befinna mig på Snerikes på väldigt länge.
Kvällens VIKTIGASTE slutsats: Jag ÄLSKAR Stocken!!!!



/Katarina, hade en otroligt rolig kväll men det berodde inte på Snerikes utan på mitt underbara sällskap

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0