Överraskningen

jag och plotterÖverraskningen igår blev perfekt. Sandra blev helt galen när jag klev in genom dörren. Hon hade verkligen ingen aning om att jag skulle komma. Enligt henne var JAG dessutom den bästa presenten. Riktigt roligt var det. Jag hade helt missat att det var sagotema. Sebastian var Harry Potter och Lina var prinsessan på ärten. En kille trodde jag var bondbrud, så bli uteklädd såg jag kanske ut att vara. Sandra och jag har nu planerat att det blir lunds eller göteborgs nation på torsdag. Riktigt roligt att testa Lunds nationsliv.

Bilder från festen kommer imorgon!


Upt 2007-10-29 14:38
Nu finns det bilder också. Fler ligger självklart tillgängliga för mina vänner på FB.



/Katarina, ska nu ner med täcket och dricka te med en bok i soffan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan verkligen rekomendera Lunds på torsdagar!!! De har sin club högst uppe i ett fem-vånings-hus och man har utsikt över halva lund. Sjukt fint och har aldrig haft en misslyckad kväll där!

2007-10-28 @ 22:14:16
URL: http://shopaholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0