Höstlistan

Som så många andra bloggare ska jag nu även posta min höstlista, dvs en lista på materiella ting som saknas i min värld denna höst.

höst löv svart vit- Ett par jeans med hög midja
- En kort svart kjol med hög midja (ej pennkjol)
- Svarta skinnstövlar i ridstövelmodell
- En snygg datorväska
- Vit skjorta med manchettknäppning
- Manchettknappar i silver
- Overknee strumpor i grått, koppar (och gult?)
- Armband som går till guld
- Mindre väska (alt. partyväska) som går till silver
- Vardagströjor (gärna tjocka)
- Långärmade t-shirts i brunt, grått och koppar
- Olika burkar till köket



Ska inte shoppa något innan jag och mamma entrar Gällstad. Ska bli roligt och se om jag hittar något.



/Katarina, en slösa

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0