Frukost och sen sova

Plingade till i mobilen direkt när jag hade somnat. Självklart  var det "han" och självklart blev "han" insläppt. Vad skönt det är att vakna upp bredvid "hans" söta ansikte. Att ligga och titta in i "hans" blå ögon. Även fast "han" kallar mig dampunge. Äta frukost tillsammans och sen lägga sig igen.

Tillbringade resten av dagen med att uträtta ärenden. Tack Uppsala city för att ni har öppet till 16 på söndagar för oss som går och lägger oss efter frukosten kl. 12:00. Reklamerade skorna, köpte dyr medicin, köpte te (Bönor & Blad var stängt), köpte rosa handduk. Cyklade förbi kyrkan och tände ett ljus för morfar. Sen vidare till Luthagens. Köpte nödvänligheter (Knäcke och avokado), dock inga vårrullar som "han" hade kladdat ner på min shoppinglista. Bättre att vara snål än givmild!

Nu har jag pulsen i halsen.


/Katarina, nu ska jag titta på tv, diska och laga mat. Allt på samma gång.

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0