Första gången för Idol

christoffer o MattiasJag brukar inte följa Idol, eller snarare, jag följer INTE Idol. Dock har jag alltid tittat en liten snutt, bara för att kunna rösta på Gathie. Igår lyckades dessa snuttar bli i pausen från CSI NY. Första gången sjöng Christoffer och i andra pausen sjöng Mattias. Ohhh, gud, jag är kär. Det är fruktansvärt barnsligt, jag känner mig som 12 igen, men deras känsla när de sjunger är ju otrolig. Snälla Christoffer kom hem till mig och sjung!

Dock hamnade mina två röster på Gathie (eller Gathania som omvärlden (Idol) vill kalla henne). Detta eftersom vi är gamla vänner. Dessutom gjorde hon sitt bästa framträdande hittills i Idol såg jag på hemsidan.




/Katarina, fortfarande knäpp

Kommentarer
Postat av: Debbie

Jag följer det inte heller, men ibland kan man ju tjuvkika lite :D

2007-10-06 @ 17:39:42
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0