En låg dag

jag med scahlNär klockan börjar närma sig 18:00 och man har varit i skolan och pluggat sedan 10:00. Tryter koncentrationen lite och allt blir suddigt. Här kommer små konvensationen mellan mig och Alex som utspelade sig i ett grupprum i BMCs bibliotek ungefär 18:00 idag efter ca 8 h plugg.

Alex:
- "Om majsolja är gjord av majs, vad är då barnolja gjort av?"

A - "Hur smakar bajs?"
K - "Som hundbajs"
A - "Det måste ju vara gott eftersom folk går och plockar upp det"

Hög nivå på samtalen mellan en som pluggar MVB och en som pluggar biofysikalisk kemi.


Bilden är tagen runt samma tid och föreställer mitt huvud inlindad i min schal. Det blev väldigt svalt och mörkt. Otroligt skönt, kunde inte ens se hur en mass spektrometer fungerade!





/Katarina, ska nu äta

Kommentarer
Postat av: A

jojo fint ska d va!

2007-10-03 @ 20:36:33

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0