En inredning till min mamma

bordsdelenLinnea och hennes familj var så snälla och lät fyra (exkl Linnea) av oss som serverat på Långholmen att sova i deras hus i Bromma. Ett otroligt mysigt område. Lugnt, nära naturen men ändå nära civilisationen. Huset var också jättemysigt. Köket var precis så som min mamma hade velat ha sitt. Modernt men i en gammal stil. köksdelenDeras matplats hade de byggt ut som en terrass med fönster. Det fanns en kökssoffa och sen en liten hörna med snygg stol från köäkssoffanNorrgavel där det även låg grått lammskinn (precis som mamma älskar). Ja, detta kök borde min mamma fått se, för att få lite inspiration.



Roligt 1: Linneas mamma hette också I, precis som min.

Jag tog tre bilder med min kameramobil. Eftersom jag inte hört med Linnea om det är okej, att jag publicerar dem, läggs de ut i litet format.



/Katarina, i Bromma mår man säkert bra när man växer upp

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0