En hjälte i mobilen

JAG!Igår var jag hemma hela dagen eftersom jag var fruktansvärt hängig. Mådde dock mycket bättre efter att ha knaprat i mig två alvedon. Så 18:05 träffade jag "tjejerna" utanför Folkes (trots att jag inte visste att vi skulle träffas där). Vi cyklade ner till Uplands där vi mötte Alex. Käkade Grekburgare och jag och Ebba delade en flaska vin. Väldigt mysigt. Vid 20:00 drog hela gänget förutom jag och Alex till Miss Lee konserten. Jag försökte få tag på Karin för att bestämma kvällens planer, men hon var omöjlig. Åkte hem, lade mig i sängen, tjurade och tittade på Veronica Mars slutet. Tjurade mycket över att jag inte fick tag i någon och att det inte skulle bli någon Stock för mig.

Då plingade mobilen. Sms från "honom". Räddaren i nöden, när han bjöd in mig till förfest. Då ringde Karin. Så det blev förbi "hans" förfest och sen vidare till Karin. Där blev det drink (receptet nedanför). Sen drog vi vidare till Stocken vid 23:30. Full rulle och lagom med folk. En rolig kväll. Träffade CJ, som INTE hade ridjackan. Han hade köpt en ny. Oj, han var snygg igår! Kvällen slutade inte speciellt bra. Tjafs mellan mig och "honom". Morgonen började inte mycket bättre heller men slutade underbart. Åhhh, det känns bra!

Så nu sitter jag här och det känns som söndag. Vilket betyder pizza, tvättning och myspys. Imorgon blir det 8 h plugg är det tänkt.

Drinkrecept a la Karin specialé:
Halva glaset fylls med färsk mynta
Lite brännvin special hälls i
Lite Cointreau tippas i
Flädersaft från Ikea hälls i
Lite med brännvin att späda med
Späd nu tillslut med vanligt kranvatten


/Katarina, trött men otroligt glad. Tack för humöret!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0