En helg av överraskningar

Sitter i skolan just nu. Borde plugga men sitter vid en datorn istället. Jag kom på en sak. En hemlig sak.

Håller på att planera helgen och det är mycket hemlisar på gång. Överraskningar hit och dit. Det ska bli roligt. Hoppas att allt lyckas. Alla kan råka ut för mig denna helg. Kanske är det just du som blir överraskad!

Nu ska jag skriva tidsschema för helgen och den kommande veckan. Sen ska jag fortsätta att lära mig vilken effekt temperaturen har på rekations hastigheten. Jag kan ju berätta för er att i vanligaste fall så höjs hastigheten med temperaturen.

Ledtrådar:
1. Jag sitter på Tradera.se
2. Jag letar Gotländska butiker
3. Jag sitter på Hitta.se för att leta adresser
4. Måste ner på stan för att köpa klapp
5. En väska måste hämtas från vinden



/Katarina, nu börjar tuggumitt smaka bajs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

alltid roligare att sitta vid datorn än att vara i skolan!

2007-10-23 @ 14:31:08
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0