Allmänt inlägg om vardagen

Jag och AlexBloggningen ligger lite på is. Har inte tid att blogga på morgonen då jag oftast inte är ensam. Cyklar till skolan och pluggar i några timmar. Sen hem och är helt slut. Orkar då inte plugga. Denna vecka kommer/har det även vara/varit en del fest. Så direkt efter skolan är det bara in i duschen och sen iväg.

Ikväll är det Stocken som gäller. Jag känner inte alls för det. I tisdags gick det lite väl vilt till. Alex och jag är ingen bra kombination. Vi är väldigt vilda och har sjuka ideér. Jag kan ju be om ursäkt till alla som var tvugna att råka ut för mig i tisdags. Men roligt var det, riktigt roligt.

Nu ska jag installera det senaste winamp, skicka iväg lite mail och sen vidare till skolan.





/Katarina, torsdagarna är bästa dagarna

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0