Visby, träning & självförtroende

Jag satt och tittade på gamla bilder. Vad roligt vi hade i Visby sommaren 2006. Åhh, i sommar åker vi igen! Veckan 29 tycker jag det är lite för mycket, vecka 28 eller 30 är bättre enligt min mening. En sak jag reagerade på var hur smal jag var. Åhh, herre gud jag är ju snygg, var min första tanke. Vilket tillslut ledde till ångest då jag insåg att, oj, jag har nog gått upp en hel del från den tiden. Så nu har jag bestämt mig. Efter jul ska jag börja träna ordentligt. Jag tycker verkligen att det är kul. Ska köpa nya träningsskor eftersom jag har sådana problem med mina fötter när jag tränar. Längtar verkligen till mitt nya jag. Visby beach 2008 here I come!!!



Fast jag kan inte vara hur ful som helst. Idag när jag var på väg ner till Karin frågade en kille mig hur mycket klockan var. Jag svarade och han fortsatte att fråga mig om jag skulle till stan. Jag svarade att jag skulle neråt men inte till centrum. Han tyckte ju det var synd för han ville ha sällskap. Tack för självförtroendet!




/Katarina, fortfarande ont i huvudet, men nu ska jag läsa Biostatistik

Kommentarer
Postat av: Sophie

Å måste oxå ta tag i det där med träningen, några joggingturer då och då räcker ju inte alltid...;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-11-19 @ 21:18:46
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Natalia

Du glömde en bild på mig ;). håller med dig! Allt löste sig ju och det slutade perfekt. Vi får göra om det. kramar

2007-11-19 @ 22:30:59
Postat av: Moens

trevlig blogg! ;)

2007-11-19 @ 23:26:15
URL: http://MOENS.blogg.se
Postat av: Sanna

Kom in på din blogg idag på något sätt...vilken trevlig blogg....den ska jag fortsätta läsa :)

2007-11-21 @ 14:13:49

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0