Till mor

Öppet brev till min mamma
22 november 2007 14:34




Mamma!
Jag vet att du blir orolig när jag är ledsen. Jag vet att du alltid undrar om det är "vanlig" sorg eller depression. Mamma jag mår bra. Jag är inte ledsen längre. Mycket tack vare Louise, som peppar och skojar om allt. Mycket tack vare mina älskade vänner som ber om ursäkt för att de inte kan vara hos mig hela tiden och som gör väldigt mycket för mitt välbefinnande. Absolut mycket tack vare er, för att jag vet att ni alltid gör allt för mig. Oavsett om det är pengar, kärlek eller känslor.

Idag har varit en av de bästa dagarna på mycket länge. Trots att jag suttit och räknat på konfidensintervall och hur μ bestäms med hypotesprövningar då σ är okänd, mår jag bra.

Dessutom vet du att jag tar hand om mig. Mår jag dåligt. Då fixar jag så att jag inte gör det. Du vet att jag klarar mig. Skulle jag mot all förmodan inte göra det. Då ringer jag och ber om hjälp. Det vet du!!!

Jag älskar er också! Hälsa pappa. PussoKram

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

hoppas du har en bra kväll!

2007-11-22 @ 20:15:46
URL: http://eyeliner.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0