bråk, Våghals & boxar

Kvällens dummaste
: Jag, är en djävul!
Kvällens händelse: När jag kommer hem börjar jag bråka med O för att han inte har sin skjorta instoppad. Sjukt onödigt. Bråket var helt och hållet mitt fel. Det resulterar ivf i att jag häller vatten i hans ansikte och salva på hans överkropp. Mycket dramatisk och fjortisaktigt. Otroligt onödigt och faktiskt inte likt mig. Stackars O. Tur att han är en prins och är så snäll och förlåter mig. Jag kommer få fjäska för honom resten av mitt liv.
Kvällens spel: Våghals
Kvällens telefonsamtal: Jag ringer min syster för att fråga var vi ska vara julen 2008. Jag föreslår självklart att vi ska umgås hemma hos mig i min lilla etta. Allt enligt Våghals regler.
Kvällens par: Ebba vägrade släppa sin nyfunna partner. Den är fyrkantig, heter Africa och är spygrön.
Kvällens dryck: Jag och Alex drack självklart rosé.
Kvällens nation: Värmlands
Kvällens räddare: Fanny som fixade in mig trots att jag inte stod på listan.
Kvällens kommentar: Innan jag kom till förfesten var det en person som lade en kommentar till mig. "Jag känner att du har potenial för att få ligga ikväll". Ni kan ju gissa vem!



/Katarina, sjukt rolig kväll men fylleångesten är total

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0