Att ha eller att inte ha? Det är frågan!

Det finns otroligt många trender. Vissa gillar man andra hatar man. Så kan man bilda sin egen trendiga stil. Använda moderna och trendiga plagg man gillar men avstå från de trender som inte passar en.


Här kommer fem trender som jag avskyr (ja, faktiskt):
1. Marc Jacobs skorna från vårkollektionen 2008 (kanske iofs inte en trend ÄN). Det är så fruktansvärda med vänd klack. Jag vet inte om det är för att klacken sitter på fel håll och att jag inte är van vid det, men de ser ut som billiga plastskor från Skokanonen!
2. Dr. Martens. Varför ska man gå runt och se ut som en skinnhead?
3. Snowjoggers, ytterligare fotbeklädnader. Ja, det är okej att ha på sig dem om du har skadat dina tår så att de svullnat upp och det enda du kan ta på dina fötter när du åker skidor i Österrike är ett par snowjoggers. ICKE okej, i ALLA andra fall.
4. Benvärmare ovanpå högklackade skor. Det ser väldigt märkligt ut. Som om man försökt sätta på sig en strumpa ovanpå skorna, men det gick sönder av klackarna.
5. Ryskinspirerade sjalar. Jag vill inte gå runt och se ut som en baboschka (ryska för mormor). Det finns ju så många alternativ till dessa sjalar.


Och två trender som jag älskar:
1. Höga midjor. Mina nya jeans och min nya svarta kjol från Monki. Jag är inte bara snygg i dessa plagg utan ser även smalare ut. Åhhh, ska nog sätta på mig kjolen nu!
2. Overkne-strumpor. Så snyggt! Känner mig som en 14-årig skolflicka från England. 


Ps. Allt detta är MINA åsikter.


Upt 2007-11-14 13:52
Jag kom på att jag faktiskt sett en som varit snygg i sin sjal, söta ELIN!



/Katarina, nu slutade precis Christer på P3

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Svar på din kommentar: hej! Tack så mycket för dina ord.. underbart att höra att jag har kunnat hjälpa dig med din blogg..=)

2007-11-13 @ 21:06:21
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Karin

nu är älgen döpt:)

2007-11-13 @ 22:37:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: hannahsthlm

Overknee är en bra och praktisk trend såhär på vitern :-)!

2007-11-14 @ 12:39:30
URL: http://hannahsthlm.blogg.se
Postat av: Matilda

Hög midja är snyggt har just köpte ett par jeans från h&M med just hög midja.

2007-11-18 @ 10:11:32
URL: http://matildaz.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0