Var är mitt verklighetsmoln?

himlenJag har tenta om 6 dagar. Men det känns inte lönt längre. Inget känns värt något mer. Just nu vill jag bara ligga i min säng och gråta. Jag orkar inte, jag orkar inte. Livet är fruktansvärt orättvist. Så orättvist att jag funderar på att lägga av. Lägga av med allt. Jag vill ligga i min säng som ett kollo resten av mitt liv.

Nu ska jag ringa någon, försöka få lite pepp, försöka ta fram böckerna och stänga av datorn. Men jag vill inte, jag vill bara gråta!

Var är mitt verklighetsmoln? Snälla väck mig ur min mardröm!









/Katarina, senaste 2 åren har mitt liv bara varit sorg!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej vännen! Vet inte om det känns bättre idag, om man kan säga så, men det hhar kanske lugnat sig lite! Ring mig oom det är något! det är fortfarande något konstigt med din blogg. man ser inte vad man skriver. så ursäckta om det blivit konstigt! kram,

2007-05-24 @ 16:02:46

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0