Vännerna är borta

Platinat är tillbaka lämnat, linserna är köpta och jag är hemma. Vad ska jag göra? Jo, jag ska planera kvällen. Vem ska jag ringa?

Karro är i Prag och firar sin mamma
Elins föräldrar har kommit upp
Ebba har åkt hem till Stockholm
Alex har kört hem till Småland
Christofer ska servera på Vg's
Eric ska vara med Louise

Vad gör Ada, Filip, Linnea, Karin och de andra? Jag ringde Ada först och fick napp. Så nu blir det grillning med Ada, Helene och hennes korridor. Om det regnar får vi gå in till korridoren eller sticka ner på stan och käka på någon nation. En riktigt mysig kväll trots att halva vänskapskretsen är borta eller upptagna.



/Katarina, vilka fina vänner man har

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Kikar förbi.

2007-05-04 @ 16:20:59
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0