Två onda samtal

Christofer ringde precis!
Christofer: "Katta, du är galen. Var inte du GRYMT bakis igår? Vi kan inte gå ut ikväll!"
Jag: "Jo, men klart vi ska ut. Jag kommer till dig vid 21:30"
Christofer: "Jag lägger en flaska vin på kylning"
Tack älsklings Christofer. Järngänget ikväll igen! Dock blir det ingen Sarah eftersom INTE är Stocken ikväll trots att JAG vill.

Syster ringde också precis!
Louise: "Fan Katta, jag är så nervös"
Jag: "Ta det lugnt, han är säkert hur trevlig som helst"
Louise: "Mitt smink är fult, jag har fula jeans och mitt hår är platt"
Jag: "Allt ordnar sig, men ta INTE bussen. Ta taxi"
Louise: "Tack!"

Varför ringer alla till mig och svär eller säger att jag är galen?!


/Katarina, ont i huvudet av Jason Mraz

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0