Tjeckiska killar med hjärna

energit brainIdag fick jag en tjeckisk souvenir från Karro som har spenderat några dagar i Prag. Det är vitaminpiller som smakar en blandning mellan körsbär och sten som ska göra mig smartare. Av någon anledning tycker hon att jag behövde det.... Jag förstår inte riktigt!

Eftersom jag har ont i halsen och även idag känt mig lite febrig ska jag nu sätta mig med mitt kloster te med varm mjölk och kanel och bara njuta. För imorgon måste jag vara fräsch och frisk eftersom jag ska på "fika" med Stekaren. Ja, Söt är helt dumpad, eller var det jag som blev dumpad?! Ähhh, strunt samma. Vi ska inte träffas mer helt enkelt.

Jag vet inte om jag är mesig. När jag har gått ur ett förhållande eller något liknande kan jag känna mig lite mindre värd. Då brukar jag ragga upp en mycket bättre kille (strunt samma på vilket sätt han är bättre, bara NÅGOT är bättre) för att bevisa för mig själv att killen som har lämnat mig är inte värd mig för jag KAN få bättre. En sådan kille var StekarenSöt och jag slutade träffas och vips var jag tvungen att finna en bättre kille.
Imorgon ska jag träffa Stekaren och det ska bli 14 grader och sol/moln så jag har anledning att glassa i solisarna!


/Katarina, nog om killar, nu blir det Te

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0