Shopping a la Stockholmo

paketet r?ttJa, då var det dags för uppföljaren till mitt förra inlägg. Här kommer min shopping och mina fynd.
Första är ett zebrapaket till Karro som jag inte kan avslöja innehållet eftersom det kan finnas möjlighet att hon läser ikväll...






Mitt första fynd bestod av ett gäng hårnålar från Lagerhaus för 3 kr. Tips! Lagerhaus på Drottninggatan 31-37 säljer ut sina smycken och håraccessoarer med 75% rabatt.
Mitt andra fynd var den aprikosa boleron (kanske lite glitter i) som jag köpte för 20 krH&M. Genom öglorna var det trätt en ful flätad orange tamp men jag slängde det och tänkte använda mig av ett vitt eller silvrigt sidenband, beroende på tillfälle.

På samma H&M hittade jag en vit jacka med guldknappar. Den har korta ärmar och slutar ungefär vid naveln. Den är i bra och tåligt material till ett pris av 198 kr. Jag kommer använda den i sommar ovanpå en vit topp eller ett längre mörkblått linne. Perfekt till lite kyligare sommarnätter när daggen har fallit.


Mina sista stopp var på Thomas Sabo och Lagerhaus. På Lagerhaus köpte jag detta plastglas som Elin har tipsat mig om. Perfekta nu i helgen när vi ska upp till Umeå och dricka vin i bussen...
Jag passade på att lämna in min Tomas Sabo kedja som är sönder och en av mina berlocker som har tappat sin "krok". Hoppas på att få tillbaka de snart. Kaninen är helt klart saknad!


Ska jag behålla den vita jackan eller lämna tillbaka den?



/Katarina, fortfarande snuvig men ska nu borsta tänderna

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0