Förvånande

Jag måste nog erkänna en sak.

Jag attraheras av stekaren från igår. Nej, det är inte pengarna eller hans champagne. Det kan jag fixa själv! Det är själva grejen. Att jag egentligen skulle tycka att han är äcklig med den fetaste backslicken jag någonsin sett, med sin ridjacka, med sin smala midja och sina seglarskor. Nej, så är det tydligen inte. Karro jag vet att du hatar mig för att jag gillar denna kille men du, du måste lova att vara min brudtärna när vi gifter oss................

Ps. Jag rekommenderar att ni klickar på länkarna till "stekaren" och "backslicken"
för jag tyckte att de var lite roliga
"I just don't care what
You've done in your life"


/Katarina, slutar aldrig att förvåna sig själv och han var grym i solglasögon

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0