En stekig tisdag

Nu sitter jag här med min kopp te framför mig och är någorlunda bakfull. Kvällen blev inte alls som jag hade planerat eller väntat mig.... utan otroligt mycket bättre! De som SKA veta vad som hände kommer få veta eller vet redan.

Korta drag...
Det som skulle vara en fika blev till två glas vitt på Bill och Bull. Som senare blev till middag på 1&1 precis nere vid ån nästan mittemot Saluhallen. Där välkomnades jag med en kram och sedan gjorde ägaren Håkan den godaste Cosmopolitan i VÄRLDEN. Ja, Karro du måste komma hit så vi går och smakar den! En Cosmo blev till ett besök på Snerkan där jag bjöds på drinkar och Champagne. Sedan blev det taxi till Birger Jarl precis vid Flustret. Där blev det en cider, en RIKTIGT god, pineapple/citrus. Sen blev det taxi hem till mig.
Som skrivet, jag hade planerat en fika!

Nu sitter jag här med teet, ett gulligt sms och lite huvudverk och nu mina vänner, nu är det dags för min föreläsning (missade den 08:15).



/Katarina, hade världens trevligaste tisdag

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0