En kväll i paradisets tecken

Johanna och ChristoferSom jag skrev igår så var det återigen utgång för min del.

Lotta var här (hon som ska hyra min lägenhet i sommar) och vi skrev kontrakt. Sen drog jag iväg till Christofer och klunkade en flaska bubblerosé (knappt något bubbel i) och mascarade mina ögonfransar.

När vi kom till Snerkan var det inte speciellt mycket folk i kö. Ringde CJ ändå, för att se om han ville släppa in oss med sitt brytleg men de var inte där än. Vi var alltså tvungna att betala, usch! Väl inne var det rikligt med folk.
Kvällens slagsmål: En kille puttade in mig i väggen när jag gick förbi, så jag slog tillbaka och då blev han sur. Usch, inte gilla utbytesstudenter!
Kvällens härligaste poser: Christofer stod för de ABSOLUT bästa bilderna för kvällen (som iofs inte var så många)
Karin o ChristoferKvällens låt: Desination Calabria spelades två gånger på 10 minuter på nedre dansgolvet. "Come with me, We can go, To a paradise of love and joy"
Kvällens efterfest: Ja, efter att ha börjat umgås med CJ så har det hela tiden blivit Birger Jarl som nationsefterfest.
Kvällens mest lyckliga: Jag, när jag träffade CJ!!!
Kvällens förlåt: När jag insåg att jag faktiskt var grymt pinsam på sittningen i lördags och lät MEST. Så eftersom Ebba var i närheten bad jag hennes om förlåtelse. Passar även på att säga till er andra som skämdes för mig, SORRY!
Kvällens hångel: Ja, vem tror ni. CJ så klart!
Kvällens (världens) mest bortglömda: Jag hade INGEN tanke på Söt. Han är som bortblåst ur min skalle.
Kvällens billigaste: Jag betalade 43 kronor för 2 fisherman shottar, en öl och en 6:a, är det billigt?

Imorse fick jag en överraskning när hans mobil väckte mig med "St fucking Tropez" utropat tre gånger. Men oj vad jag gillar honom. Han är så mysig, rar, snygg och underbart skön.

Ps. Är detta seriöst?



/Katarina, är ALLERGERISK

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0