En föreläsningssals tankar

loka i filmstukFöreläsningsal C4:305 på BMC 13:33 under föreläsningen Presentationsteknik med Otto Fischer

Trots att jag var bakfull, svettig och hade glömt min bh var livet underbart när jag cyklade till skolan. Jag ville stoppa, verkligen känna efter och verkligen inse.... Jag är GLAD!

Tisdagen var så bra att jag vill spola tillbaka och vara där NU. Precis där när man känner sig omtyckt och att man verkligen betyder något. När det känns som man är den, den människan i världen som faktiskt är värd mest. DÄR vill jag stanna, där vill jag vara och så var det igår.

Det är vissa små saker som gör att dagarna blir som en dans på rosa fluffiga moln:
- En solglimt
- En otrolig vän
- Ett glas vin en tisdag
- En DELAD sorg
- Ett sms från en vän
- Ett rosablommigt träd utanför föreläsningssalen
- En kram & en riktig puss

Det enda som kan förstöra min dag är om jag köper LOKA smultron med citron istället för naturell BARA för att den förstnämnda har rosa kork...


/Katarina, har en kidneyböna i halsen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0