En dag med syster

baren p? amarantenSitter med fet torr hy i ansiktet och väntar på att bussen ska gå. Kl 08:31 avgår bussen utanför min dörr (ja, så bra har jag det!). Den stannar vid Stadshuset där jag hoppar av, går till centralen, trycker en biljett och hoppar på tåget till Stockholm.

Vid 10:00 ska jag äta frukost med min syster på Amaranten på Kungsholmen där min syster bor i helgen. Lite senare ska jag träffa Anna för att mysa i stan och fika. Jag måste gå in på Tomas Sabo och lämna in mina smycken som gått sönder. Sen hade jag tänkt kika in på Souk, Monki och Mango. En titt på NK är ju inte heller helt fel!

Hur ska ni spendera er lördag?


/Katarina, har bråttom

Kommentarer
Postat av: karolina,

hej, det är något konstigt med din blogg. jag kan inte skriva kommentarer, eller jag kan skriva men ser inte vad jag skriver... fy vad rolig stekar länken var, garvade ihjäl mig. haha

2007-05-05 @ 15:46:41
Postat av: Ingrid

Amarantens frukost är supergod, säger jag för att göra lite reklam för hotellkedjan jag jobbar inom ;)

2007-05-06 @ 09:59:50
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0