En återbäring att lita på!

Ja, nu blir det mycket materiella ting på en gång. Jag måste ju ha något att trösta mig med såhär i tentatider då allt verkligen känns skit. Eftersom jag ett bra tag nu vetat om att jag ska få en del pengar tillbaka på återbäringen har jag tänkt ut lite saker som jag verkligen verkligen vill ha OCH behöver (?).

 
  1. Finns det EN partybild där ni INTE sett mig med min Burberryväska? Njea, knappt va! Jo, jag har många fler party-/kuvertväskor men det finns ingen där allt ryms, av sådan kvalité, som håller korten magnetiserade, som inte river sönder kläderna eller som har en bra axelrem. Jag gillar dock inte att ha väskan till rosa eller silver så därför hade jag tänkt köpa en i liknande modell som Burberryväskan men som är lite mer diskret. Jag har hittat en från Furla i stil med denna. Jag gillar även denna från Mulberry som är otroligt snygg i skimrande skinn!
  2. Nagellack använder jag VARJE varje dag. Om det bara är genomskinligt eller svagt rosa så har jag ändå ALLTID nagellack. Det absolut bästa märket är Chanel. Om jag är osäker på en färg fungerar Mavalas nagellack toppen bra. Just nu är jag lite trött på de nagellack jag har och tänkte satsa på lite nya färger. Så några roliga från Chanel lär det absolut bli. Hoppas att de är billigare i la France!
  3. Senast jag var i Stockholm med syster tittade hon på en jättefin bomullsschal från Burberry som gick i vitt, beige och ljusrosa. Något liknande vill jag ha, men allra helst skulle jag vilja hitta tre lite billigare i olika färger och mönster. Kanske någon i bomull eller i cashmere.
  4. Jag hade inte tänkt köpa en ny bikini i år, möjligt endast en helvit från H&M eller Twilfit. Så ändrade jag mig (kanske) när jag gick in på Twilfit i förrgår och såg de överdrivet snygga från Calvin Klein. Jag provade en vit och en blåmönstrad (svart på bilden) som hade vit bakgrund. Modellen fanns även i aprikos/orange (bilden). Modellen var riktigt snygg och det var den jag föll för i första hand. Dock kostade den totalt 900 kr, guldig d&G klockamen jag ska göra allt i min makt för att hitta den billigareinternet eller i Frankrike.
  5. Som jag skrivit tidigare är jag ett "klock-freak". Därför har jag kikat in några klockor på internet och i kataloger. Jag försökte jaga dem här i Uppsala. Det gick icke för i denna stad har "man" bestämt att endast sälja dyra (Rolex, Breitling) och billiga (Jetset, örk!) klockor. Därför tar de endast in de fula modellerna av Armani, D&G och Calvin Klein. Nej, Det får bli i Malmö (faktiskt grymt utbud) eller Frankrike som jag provar guldklockan bredvid eller detta snygga ur. 

Sen finns det ju alltid andra saker som jag behöver tex ett par Jimmy Choo, en Burberry trench, en snygg mobil, en rosa iPod, ett par höga Manolo blahnik eller kanske ett par Stella McCartney bågar.

Eller så kan man spara flera tusenlappar, fast det har ju iofs aldrig varit min stil. Eller så kan jag ju köpa en H&M aktie, eller hur Christofer?!


/Katarina, har bråttom och är kissig

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Jag får också tillbaka pengar, underbart! :) Blir väl lite shopping antar jag, och en hårddisk till datorn ;)

2007-05-30 @ 11:07:39
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: carina

Trenchen är ju underbar

2007-06-01 @ 08:59:59
URL: http://rubinen777.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0