En allas Stjärna.

Vanliga converseBörjade 08:15 med en laboration som var väldigt enkel och tog bara en timme. Efter en relativt lång fika i Drönaren (skolans fik) begav jag mig ner på stan på min fula gula cykel. In på SEB och beställde ett nytt kort och sedan till H&M för att lämna tillbaka jackan som jag insett att jag INTE kommer använda. Om det hade varit för 1 år sedan hade jag aldrig lämnat tillbaka den men jag har verkligen blivit en student. Köper bara det jag VERKLIGEN behöver eller tycker är HELT undebart!





Som jag innan tjatat om så saknar jag mina vita Converse så otroligt mycket. Det är inte riktigt samma sak i Esprit skorna. Därför tog jag en tripp in på Scorett och provade och provade och provade hur många modeller och färger av All Star skorna som helst. De HELvita var inte speciellt snygga , precis som de svarta. Nu står valet mellan de höga eller låga vita. Elin har de höga, men det är nästan de som är snyggast. Får prata med Elin och se vad hon säger.
Det var en helt fantastisk känsla att få på sig ett par älsklings skor igen.


/Katarina, är galen i Conversen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0