Bryggan opening 2007, del II

j?gerJag tänkte skriva lite om kvällen igår. Men sen kom jag på att jag inte minns så mycket och att det som berör mig mest är det jag skrev i förra inlägget.

Dock kan jag berätta lite vad/hur/när. Jag, Alex och Therese vandrade ner till Snerikes vid 17:00 och ställde oss då i kö. 18:00 öppnade nationen och människor rusade in för att få ett bord. Vi lyckades få ett bord precis vid ingången men dock utan parasoll (regnvarning!). Det började småskvätta lite och med Karins underbara kontakter fick vi tillslut tag på ett smutsigt från Pripps. Vi käkade Brygganburgare (oj Karro där bröt jag, det hade jag glömt) och drack 99 kr flaskan rosévin. Sen fortsatte kvällen på sitt lilla vis och slutade med att Christofer mötte en gråtandes Katta vid sin ingång och var tvungen att bjuda på te och knäckemacka!

Tre små tankeställningar/frågor:
1. Vem bjöd mig på öl?
2. Hur kan mina naglar se ut så?
3. Varför hade jag en Jägermeister scarfs nedtryckt i min ficka?





/Katta, ska nu käka sallad på Rackarberget och läsa Lodish

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0