Just for me

min klocka 1 storI lördags tog jag mig en "unna-dig-själv"-dag. Jag spenderade väldigt mycket pengar och i stortsett ALLT var på mig själv.

Klippning, fika, solning, shopping, sushi, fest och annat står på listan. Här kommer shoppingen!

- Flip-flop från Haivanas köpte jag på Kit of Elsinore ute i Västra hamnen. Köpte även ett par svarta med brasilianska flaggan på till min bror i födelsedagspresent.
- Herrklockan är av märket Jacques Lemans och är inhandlad på Stjärnurmakaren
- Klänningen är inhandlad på H&M
- Blusen kommer från Monki och finns även i svart med rött broderi.




/Katarina, har ont i nacken och ska NU jobba

Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh, vill också ha rosa flipfloppisar :D

2007-06-17 @ 23:52:06
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0