Jag och mina vänner slår ALLT

Jag och Martin på La HyttaIbland har man vissa fördelar med sitt jobb. Min fördel i lördags var att jag fick en inbjudan till Badhyttens smygpremiär. Även mina bästa vänner fick dessa biljetter.

Jag jobbade till 21:30. Sen snabbade jag mig hem och duschade. Cyklade till Niklas J, drack en öl och drog vidare till Hytten. När vi kom vid 22:45 var det mycket blandat folk där. Vuxna stod med champagneglas och snittar i händerna medan många av de unga minglade runt lite överallt. Minglet var enormt och jag träffade mycket roligt folk som jag känner sen tidigare. Vid 23:30 drog det igång på riktigt. De flesta av "föräldrarna" drog sig hemmåt. Min syster spanade jag in i baren och sedan bjöd hon på Sambuca. Kvällen fortlöpte och jag dansade så jag höll på att trilla. Kvällen var otroligt rolig. Jag dansade mycket med arbetskompisar, bästa vänner, syster, systers vänner och bekanta. ALLA, som är underbara var där. Skönt att det bara var inbjudna. Det resulterade nämligen i att åldern blev blandad och bara "bra" folk var där.

Slutbetyg: Jag tror detta kommer vara sommarens BÄSTA utekväll. Helt ärligt. Jag kan ICKE minnas när jag hade så roligt senast. Dessutom har jag i efterhand inte hört någon som hade tråkigt. Alla verkar ha tyckt att kvällen var underbar, precis som jag!!!! Jag vill inte tillbaka till Uppsala, hahaha.

Ps. Eftersom Hytten ligger på stranden (se bild) så har andra våningens balkong en helt underbar utsikt över solnedgången.
Ps2. Det finns fler bilder på min pixbox


/Katarina, är lycklig här, med sina vänner

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0