I-landsproblem nummer 1

ChampagneNär jag kom till jobbet imorse var jag inte alls nykter. Jag mådde riktigt illa. Magen som jag har haft problem med i två dagar mådde inte bra heller. Efter en timme satt jag på huk framför toalettstolen och kastade gammal mat i toaletten. Vilket resulterade i att jag var tvungen att ringa in Mia istället.

Så nu har min mage bara blivit värre. Enligt mamma är det endast Coca-cola och ris som hjäper mot magsjuka. 

Anledningen till att min mage blev värre var Badhyttens brist på mousserande vin. De sålde alltså inte mousserande vin igår vilket betydde att jag och Alex var tvungna att beställa in en flaska champagne. Ja, vi var alltså TVUNGNA att slänga ut 575 kronor på en flaska skumpa. Detta ledde till en dålig mage. Så mitt I-landsproblem är att Badhytten icke säljer bubbel vin. Usch och fy för Skanörs nattklubbar som har dåligt sprit och vin utbud!!!!!

 

Ps. Bilder från gårkvällen hittar ni givetvis HÄR!





/Katarina, klarar inte av champagne i stora mängder

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0