Ett tvättväder

tvättmaskin

Enda sedan jag anlände till Skåne har det varit underbart väder. Idag vaknade jag av ösregnet. Av ÖSREGNET. Ja, helt otroligt. Jag börjar jobba kl 14:00 idag och nu hade mina planer om att ligga i trädgården med lite saft i ett glas och en tidning i handen försvunnit. Städade mitt rum gjorde jag igår natt när jag kom hem från jobbet.

tvättJag äntrade badrummet på nedervåningen och insåg att NÅGON borde köra några tvättmaskiner. Jag kände mig manad eftersom, som de flesta av vännerna vet, jag är en tvättoholic. Sorterade upp allt i sex högar och nu ska jag köra lite olika roliga program. Mamma har nämligen investerat i nya "super-maskiner". Så det finns roliga program. Typ, "Hej".... "Vilken typ har du"...... Jag trycker rödvin. Så kommer ett speciellt rödvinsprogram upp!!! Perfekt när jag i påskas spillde ner HELA min trench med rödvin.

Vad ska ni använda dagen till?



/Katarina, en tvättoholics bekännelser

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0