Ett övervakningssystem NU, tack!!!

Numret till polisen är 11414 och internetadressen http://www.polisen.se. Det vet jag eftersom jag har ringt dit 3 gånger denna vecka och varit inne på deras sida ett antal gånger.

Förra fredagen blev min cykel stulen utanför jobbet mellan 09:00 och 11:45. Då var jag tvungen att ringa och anmäla det. I Förrgår fick jag min anmälan och ringde då Vellinge polisen för att höra om de fått in något. Det hade de inte.

Sen upptäckte jag att jag hade tappat mitt pass någonstans mellan min lägenhet i Uppsala och Sturup i Malmö. Då var jag tvungen att titta på hemsidan när passenheten har öppet så jag kunde fixa ett nytt.

Slutligen, sista samtalet till polisens 11414 nummer ringdes för cirka 5 minuter sedan. Jag gjorde en skadeanmälan på huset och vår lilla bil eftersom någon jävla IDIOT har kastat ägg överallt! BARA på vårt hus och bil, ingen annan stans. Sjukt onödigt. Är det riktat mot oss? Ingen aning men mamma och pappa som redan har fullt upp har fått grymt mycket mer att göra.

Det störiga är att ingen kommer åka fsat för äggen, jag kommer inte få tillbaka min cykel och jag kommer INTE få ut 5500 kr på försäkringen som cykeln kostade från början. Förlorarna är alltså vi medan förövarna skrattar och har roligt åt det idag. Welcome to Sweden!



/Katarina, så jävla lack

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0