En kväll över förväntan

Min sista kväll i Uppsala har varit över förväntan. Helt fucking underbar!!!! Jag har pratat ut med CJ och jag älskar er vännnnnnner!!! Puss&Kram tilll alla :)

Upt 2007-06-02 12:23
Jag kom inte ihåg att jag hade skrivit det här inlägget. Undrar om jag pingat det. HAHAHA!

Upt 2007-06-0214:32
Jag kom precis på att jag hånglade med Snygge-Bartendern från Stockholms nation som jag spanat på HELA terminen (kanske tom förra terminen). Dessutom känner han CJ. Vilken lyckad kväll, hahaha!!!


/Katarina, polisen kom men Calle kom och räddade mig!!!

Kommentarer
Postat av: carro

javisst den är värdelös!!

2007-06-02 @ 07:31:28
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: karolina

HEjhej! kan du inte fixa det här med dina kommentarer. Det måste väl gå att lösa på ngt vis. Vad ska du göra dagen till äram skönt att vara ledig måste det vara! kram

2007-06-04 @ 06:15:12

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0