Dagens test

stekpannanMamma och pappa har flugit till hufudstaden för att gå på student och imorgon hämta ut mina smycken från Thomas Sabo. Kvällen till ära har jag därför passat på att testa Findus gräddstuvade pyttipanna.

 

Jag gillar inte pyttipanna. Mammas hemmalagade kan vara god någon gång då och då. När det gäller färdiglagade är jag väldigt kräsen.

 

-          - Det var alldeles för mycket grädde i påsen. Nästan BARA gräddbitar och ingen pyttipanna. Detta resulterade i att jag till kvällsmat åt grädde med få potatisbitar och ännu färre köttbitar

-          - Det fanns i stort sett inget kött i påsen

-          - Smaken på "grädden" var inget att hurra för. Smakade för mycket aromatsalt. Usch, nej. Första tuggan var hemsk.

 

+ Påsen var återförslutningsbar


Så tre minus mot ett plus som dessutom endast har med förpackningen att göra ger produkten -3 i betyg.

 

Tips! Köp EJ.





/Katarina, är djupt besviken

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0