Utredning

Nu ska jag ha en liten utredning här i la bloggas. För jag känner tre Annor. Vissa mer omtalad än andra. Men någon gång har alla tre arit omnämda. Så för att göra det lättare för er andra ska jag nu göra en utredning och bestämma små kodnamn (typ 3§48}95¤602#) till de olika Annorna som jag ska använda istället för Anna.
Okej, here we go....

Anna F: Bor i Skanör med sin mamma men ibland hos sin pappa i Falsterbo (mkt på sommaren eftersom han har pool). Känt Anna sedan vi började sjuan. Kontakten har väl dalat upp och ned. Nu ligger den på topp och en av mina absolut bästa vänner. Hon jobbar just nu på Gästis i Skanör och i eftermiddag beger hon sig med flyg till Frankrike för en veckans skidåkning med sin pappa. Hon vill läsa till psykolog men de höga 19,8 i Uppsala skrämmer henne.
Utredning
Anna kommer jag numera att kalla för Specci. Ett namn som vi kallat henne sedan sjuan då Niklas Andersson kallade henne Speciell.

Anna L: Ja, Anna gick också i vår högstadie klass så henne har jag också känt sedan sjuan. Jag kommer så väl ihåg när Anna hade skaffat pojkvän i Landskrona. Anna var den som gjorde allt först och den som kändes som älst (kanske för att hon är född 1/1). Anna är också en av mina absolut bästa vänner och efter en termin av uppluggande av Samhälle A och B betyg kommer Anna så småningom landa i Landet Uppsala (det stora fina där inga drakar bor)
Utredning
Anna hade ett smeknamn i högstadiet, Gluggen. Hon hade nämnligen typ världens största glugg mellan framtänderna. Dett hänger kvar lite på skoj ibland. Men eftersom gluggen numera är historia så känns det fel att kalla henne Glugg. Anna kommer jag kalla för Anna.

Anna H: Vi träffades för första gången på gymnasiet. Men det klickade inte direkt. Vi var ganska olika men med tiden växte vi samman och blev ett stabilt tjejgäng på NÄSTAN hela klassens tjejer (eller vad säger ni?). Idag skulle jag fikat med Anna men hon har körtelfeber och får inte gå ut. Anna jobbar på McDonalds och på ett äldreboende men har abstinens efter pluggande och ska studera Mäklarlinjen på Malmö Högskola.
Utredning
Anna kommer jag numera kalla AnnaH.



/Katarina, känns allt mycket bättre nu?

Kommentarer
Postat av: Natalia

så Anna har gått och fått körtelfeber, ajdå. Du håller mig uppdaterad Katta! I like!

2007-01-20 @ 10:18:56
URL: http://studentka.webblogg.se
Postat av: carro

hehe tack :D

2007-01-20 @ 14:18:50
URL: http://lovelyc.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0