Tredje dagen i rad

Jaha, då blir det tredje dagen irad med lite smått vindrickande. I torsdags var vi ju ute och röjde lite grann och mycket öl blev det. Igår var det date och MYCKET vin. Och idag blir det pizza och vin.

Karro står just nu i min dusch och jag ska snart diska. Om en timme ska vi möta Elin nere på Lilla Huset och köpa med oss Pizza. Christofer, Alex och Ebba dyker väl också upp vid ätandet. Så småningom är det tänkt att folket ska ramla in så smått. Linnea, Karin, Niklas, Filip och resten av alla som ska med och ragga läkare ikväll. Vid 22.30-22.45 är det släpp på Läkarnollornas gasque på Värmlands. I år har de HÖG potenial, och vi har redan spanat in en del (eller, Snygge-Karro ligger ju på säkra sidan!). Jag är riktigt trött, men otroligt laddad. Har sett framemot detta enda sedan i måndags. VILKET röj (och om inte drar vi vidare till Norrlands 04 klubb)!

Efter ikväll ska jag ta det lugnt med alkoholen annars lär min lever grina!



/Katarina, måste duscha

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0