trappor, blåst och post

Dagen var som vanligt. Plugg, plugg, plugg och framåt 15 fick Therese en mängd skrattanfall över saker som blod-BANAN och Bio-till-gänglig-het (ja, då hade vi suttit i 5,75 h). 

När jag och Filip cykladeförbi universitetets språkcentra så höll vi bokstavligt talat på att FLYGA bort. Det brukar ALDRIG blåsa i Uppsala, nu blåser det värre än i Skanör!

Kom till huset, öppnade brevfacket.... La readoute katalogen, telefonkatalogen och lite brev = TUNGT! Tryckte på hissknappen.... SÖNDER! Gilllar att gå uppför 4 trappor när man har en 9,78 kg väska på armen och 2 tunga kataloger i handen. Kan hissen gå sönder en sämre dag (dagen då jag tog ner cykeln från vinden).


Dagens plus:
- En tjej frågade var jag köpt min BMW väska och berömde mig för den. Hon tyckte den var riktigt snygg. Var tvungen att smsa min syster eftersom jag fått den av henne.


/Katarina, ska nu sätta sig och skriva upp alla ester mekanismer

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0