TENTAfest!!!!!!!!

Okej, sitter nu i en polykonversation på msn. Jag, Karro, Ebba och Eric håller på att styra upp tentafesten. Guuud så organiserat. Jag skriver upp alla vi ska ringa, alla vet vilka de ska ringa och så ringar jag in när personen ska med. På 10 minuter var ett bord för 20 bokat i Snerkans festsal, förfest uppstyrd hos Eric (17:00), runt ringt till ca 15 pers och en massa skit snack klart! GRYMT mina vänner. Vilket teamwork!

Efter vi käkat middag så är det flera vinflaskor ett jäkla festhumör som gäller.
Vi ses ikväll i festsalen kl 18 på Snerkan!

Eric, KArro och Jag
Eric, Karro och Jag


Ps. bilder kommer givetvis imorgon



/Katarina, springer runt och provar kläder som en nörd.... imorgon är det OCKSÅ fest!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0