Sorgebesked

morfar i somrasNu är min älskade morfar inne på sista biten i sitt liv. Mamma sade idag när jag pratade med henne att han hade blivit sämre och inte kan prata längre. Mår fruktansvärt dåligt av det och min motivation för pluggandet går knappast upp. Dock ska jag antagligen träffa Söt i helgen och det ser jag framemot. Sen på torsdag är vi ett gäng som ska käka på Upplands och sedan åka pulka i Floggan och till sist basta i Adas hus. SJUKT mysigt!




Kroppen som ligger på sjukhuset bakom namnet A. Nyman är inte min morfar. Han försvann för ett halvår sedan. Älskar dig för alltid och den speciella kontakten som vi har haft i hela mitt liv kommer alltid finnas kvar.
/din Bums



/Katarina, ledsen, hungrig och trött

Kommentarer
Postat av: Karro

tänker på dig, katta. massa kramar.

2007-01-29 @ 21:29:02
URL: http://karolinarosell.blogg.se
Postat av: Maja

jag med, vet hur det känns ...

2007-01-30 @ 20:24:20

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0