Snö, tenta och vårkläder

På senare tid har min blogg handlat om just dessa tre saker: Snö, tentan och vårkläder. Nu är det snart slut på två av ämnena. Nu har jag lyckats ta bilder (lite dålgit ljus) på snön som hindrar mig ifrån att cykla till tentan om 1 h. Visst ser det super mysigt ut. Lagom mycket snö och ingen snöstorm eller så.
Ämnet, tentan kommer också ta slut idag. Som jag skrev ska jag om en timme gå/cykla till magistern och skriva den förbaskade tentan. Lite vilsen, men om det inte funkar så finns det alltid en omtenta den 10 februari. På gymnasiet pluggade man ungefär 1 vecka innan ett prov och satt man hela dagarna då så klarade man det. Universitetet är INTE riktigt så lätt. Inte om du ska tenta 10p eller mer. Så jag har misslyckats lite med pluggandet den här gången (OCKSÅ!).
Så till tredje ämnet, vårkläder. Som jag tjatat om hms kollektion som tar slut och hetsen på alla bloggar. Dock kan jag nu förstå dem lite. Igår innan jag somnade tittade jag lite i La redoute katalogen (my god 800 sidor!) och det var mysigt. De har superfina kläder medan H&M katalogen var väldigt tråkig och hade typ samma saker som alltid!



Nu har jag suttit här i ca 10 minuter och måste bege mig åt andra håll. Ha en trevlig dag vi ses när jag är nykter igen!



/Katarina, längtar till 15:01

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas tentan gick vägen!

2007-01-12 @ 10:26:50
URL: http://ingrid87.blogspot.com
Postat av: Kenza

hoppas det gick bra med tentan.
Håller med att H&Ms "vårkläder" är exakt samma som alltig. och det blir ju tråkigt om man redan har dom kläderna..

2007-01-12 @ 12:19:16
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: carro

självklart kan jag det, ska fixa bilder på dom när jag hinner :D

2007-01-12 @ 12:57:24
URL: http://lovelyC.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0