Sjuka bilder, lasagne och Johan

Jaha, då var en fantastisk kväll avklarad. Eller nu lät det som om det varit jobbigt. Eller lite jobbigt för magmusklerna kanske (skrattat en hel del).

Karro kom hit vid 18. Vi gick och handlade mat och gjorde sedan vegetarisk lasange. RIKTIGT gott, åt upp ALLT! Karro hade tagit med sin kamera + sladd vilken innebar att min dator bara överfylldes ännu mer! Sen satt vi i säkert 2,5 h och tittade på alla bilder från hennes kamera. Tror vi tittade igenom dem 3 ggr och analyserade fram och tillbaka. Vilket resulterade i många intressanta slutsatser! Filip, vi har MÅNGA frågor till dig, så akta dig? Sedan kollade vi igenom ALLA mina bilder och analyserade dem. Ojoj, längesen jag skrattade så mycket. Varför blir vi alltid så SJUKT snygga på alla bilder?!

Nu har vi precis tittat på "Släkten är värst" på fyran. Försökte få Karro att skicka två av våra porrbilder till Johan. Hon var dock inte så sugen! Hela hör till historien att en Johan med skorrande porröst ringde henne senare. Han blev lagom förvirrad när jag svarade.

Vi gjorde även små matematiska uträkningar på hur mycket vin jag hade druckit "den där kvällen" på Stocken. Det blev 1,25 flaska eller 1 (½/2) + okänt antal drinkar! Vi gjorde även teckningar på hur Niklas (ej klassen) och Erics (ej klassen) huvuden ser ut (titta nedan).



Gud, vad jag haft det trevligt ikväll honey! Ta det lugnt på cykelturen, håll utkik efter Johan (ute och kör) och akta datorn!

ENDAST till KARRO: Ola är i säkert förvar i Filips pennskrin (=lever!). Dock har han firat jul ensam och Filip frågar "Saknar ni honom?". Filip tar med Ola på måndag!




/Katarina, håller på att ladda upp de bästa bilderna från Karros kamera!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha. Ja, RIKTIGT NICE var det.
Nu har jag slutat prata... Gud, han var riktigt trevlig. Hmm.
Oh well. Sova! PUSS

2007-01-07 @ 01:03:57
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0