shopping, Brad Pitt och skor

Idag efter grupparbetet fikade jag, Karro och Elin i Drönaren (skolans fik/resturang). Sen jag gick jag upp i biblioteket och satte mig i läsrummet och pluggade i ca 2 h. Vid 17:20 tog jag bussen ner till stan. Gick in på Åhléns för att köpa ett pennskrin men rean lockade mer. Insåg 17:53 att klockan var 17:53 och sprang ner till skomakaren och hämtade ut mina 2 par stövlar och 2 par högklacke skor. Det blev hela 660 kr. Men guuud vad de är bra nu men otroligt mycket pengar!


När jag kom hem vid 19:16 (bussen försenad) satte jag på tvn och Brad Pitt gästade Vänner. Bättre kväll kunde de inte bli. En fiskgratäng i ugnen och sedan pang bom på städningen.

Mår otroligt bra för att må så dåligt som jag gör. Ska nog träffa Söt på fredag ändå. Vi ses im vid 09:16 Karro. Sov gott alla! Tänker på dig Seb, men jag vill inte ha dig, jag vill bara sluta älska dig!


Dagens shopping:
Θ Två rosa söta trosor H&M
Θ Mat Ica City, S:t per gallerian
Θ Marinblått sidenband Ohlsons tyger
Θ Lila läder pennskrin Åhléns
Θ Två små rosa ljus i glas Åhléns
Θ Svart halterneck linne med guldkedja bakom nacken Gina Tricot (REA)



/Katarina, TRÖTT

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0