Sen kom helgen...

I helgen blir det LITE (nä, MKT) roligare än denna pluggveckan.

Fredag:
¤ Tentan slutar kl 15.01
¤ Ner på stan, eventuellt systemet (ngn?)
¤ Hämta min 2 par skor och 2 par stövlar hos skomakaren och min klänning på kemtvätten
¤ Hem, duscha, fixa mig och fördrinka lite
¤ Åka till V-dala där vi har bokat ett "rum" och där vi ska ha tentafesten
¤ Sen drar vi vidare till någon nation typ Snerkan eller Värmlands, kanske ÖGs ngn?

Lördag:
¤ SOVA och bara titta på film hela dagen
¤ På kvällen ska jag ta mig ut i Floggan för Mischa har avskedsfest (tråkigt att han ska hem)

Söndag:
¤ SOVA
¤ Anna kommer till Uppsala och hälsar på (wiiiie!)
¤ Tvätta på kvällen
¤ KANSKE städa

Måndag:
¤ Upprop för den nya kursen

Upt 2007-01-09 23:58
Okej, STORA förändringar. Eftersom den nya terminen första drar igång nästa vecka så har nationerna endast köken öppna. Alltså endast lunch, fika och middag INGA klubbar är öppna. Så nu finns tre alternativ till tentafesten.

1. Käka middag på V-dala, förfesta där och sedan dra till tex BJ (vanlig klubb)
2. Käka middag på V-dala, förfesta där och dra vidare till Jehona i Floggan ELLER Alex på a ndra sidan stan
3. Skita i middagen, bara dra ihop några få på olika ställen, förfesta i "smågrupper" och sen dra till Jehona eller Alex

Jag känner just nu mest för nr. 2 men 1:an känns också väldigt aktuellt.
Får ser vad som händer..... LÄNGTAR till alkoholen och festens land. SÅ trevligt.



/Katarina, trött men ser framemot när tentan är ÖVER

Kommentarer
Postat av: Gizella

Helt klart en helg att se fram emot :)

2007-01-09 @ 09:21:50
URL: http://gizella.blogg.se
Postat av: karro (den från skåne)

okej... men hur lägger jag till en sån profil?

2007-01-09 @ 13:47:44
URL: http://kalasbyxa.blogg.se
Postat av: Karro (den från Västerås)

FAST SNERKAN OCH VÄRMLANDS HAR STÄNGT. MONGONATIONER. Jag vill ha tentafest. NU.

2007-01-09 @ 18:52:22
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0