rekord, Söt och Elle

De senaste 3 dagarna har jag haft väldigt mycket unika besökare. I fredags blev det rekord. Riktigt roligt att folk läser. Om ni vill ha mer eller mindre av något så skriv en kommentar så kanske jag kan fixa det.

Fick precis ett sött sms från Söt. GUD, vad gullig denna människa är. Han får mig att må så bra, så nu hoppas jag verkligen på detta. Oj, vad ledsen jag skulle bli annars men jag kan verkligen inte hålla mot de känslor som jag känner nu. Såhär har inte jag känt på otroligt länge. Jag hade glömt bort hur bra det pirrar i magen. Jag är ju nästan kär trots att jag bara träffat honom 2 ggr. och han luktar så gott och säger så snälla saker och är söt och kysser mig på halsen och har söta fräknar och har snygg kropp och tittar på mig som om jag är bäst i världen och..............................

Jag åt otroligt god mat precis. Tagiatelle med en baconsås till. Den bästa maten jag har lagat på länge (fredag inte inräknat).  Nu ska jag lägga mig i soffan, dricka vatten med jordgubbar i och titta klart på Elle-galan. För det är jag värd (eller inte?)!

Upt 2007-01-29 11:09
Vet att det är några som vill se bilder på Söt.
Tips! Finns på min Pixbox, var eller vem det är får ni själva lista ut.



/Katarina, galen och trött

Kommentarer
Postat av: Catrin

Gud vad kul för dig =) Du måste ju visa bild snart så man får se hur han ser ut! Haft en bra helg annars? kramis

2007-01-28 @ 20:50:35
URL: http://catrins.blogg.se
Postat av: Käthe

Låter härligt allt. :)

2007-01-29 @ 10:00:38
URL: http://kathe.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0